茨城県日立市出身、トロント在住。
東京造形大学卒業後、CGデザイナーとして国内ゲーム会社及び
海外子会社にて、10年以上ゲーム開発に携わる。
制作面ではキャラクターモデリング、キャラクターデザインを、
管理面ではアセットマネジメント・ 仕様策定・外注及び海外子会社発注管理等を担当。
2014年よりフリーのCGアーティストとして、主にゲームやAR/VR等の3DCGの受注・制作を開始。
趣味は音楽・旅行・スポーツ観戦・読書・ゲーム。
■得意分野
セミリアル~アニメ調のキャラクター関連モデリングと歴史的・ファンタジックな衣装デザイン
■スキルセット
Autodesk Maya / ZBrush / Substance Painter / VRoid Studio / Photoshop
ハイポリ・ローポリモデリング / テクスチャ作成 / UVマッピング / ボーンセットアップ・スキニング
キャラクター・衣装デザイン
Born in Hitachi city, Ibaraki. Currently living in Toronto.
After graduating from Tokyo Zokei University, working in the video game industry over for 10 years as a character artist for a Japanese game company and an overseas subsidiary.
Specializing in character modeling and character design. Additionally, being in charge of asset management, specification development, outsourcing and foreign subsidiary's management.
As a freelance CG artist, starting accepting commissions and producing 3DCG for video games and AR / VR since 2014.
Music, travel, watching sports, reading, and playing games are my interests.
■Strong suit
Character and associated 3D modeling with Semi realistic and Toon style
Historical and fantasy costume design
■Skills
Autodesk Maya / ZBrush / Substance Painter / VRoid Studio / Photoshop
High and low poly modeling / Texturing / UV mapping / Bone setup and skinning
Character and costume design
ご質問やご依頼等、何かございましたらお気軽にお問い合わせください。
Please feel free to contact me if you have any questions or requests.